Frida & Seth

Måndagsrapporten!

Publicerad 2008-09-29 20:06:38 i Frida W,

"Idag har jag busat runt hela dagen, knappt haft nån ro i kroppen! Efter min mitt-på-dagen-sovning gick jag, mamma å Tilde ut på gården och jag lekte med alla fordon jag hittade!

Här är min bil!

           

Min moppe!

           

            

Och min trehjuling!

             

Till middag lagade mamma jättegod köttfärssås med spaghetti, och den fck jag äta i vardagsrummet framför tv:n! Vi passade på när pappa är på jobbet ikväll! Hi, hi, hi!

            

Efter maten åkte vi till Kåge å köpte nya nappar till mig, för på nåt konstigt sätt har alla liksom försvunnit, å då har jag lite svårt att somna på kvällen! Tur att mamma har pengar på kortet så det ordnade sig!

Avslutningsvis busade jag ett tag med Tilde (och prövade min nya napp)!

       
  
                 Godnatt!" /Seth

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-30 02:48:23

Fina höstbilder!

Hörrö, det var asnajs att snacka ikväll med dig!!!

Himmel så länge sen vi gjorde det och det kändes att vi skulle kunna ha fortsatt i evigheter om bara inte klockan var så mycket.

Hoppas nu att du somnade snabbt.

Om en kvart börjar Heroes. Det ska jag se och sen ska jag också lägga mig. Det ska regna imorrn. bajs också

Postat av: jos

Publicerad 2008-09-30 18:13:55

Nu har jag beställt bordet. Å 200 kr billigare blev det oxå. Bra va!!?! Ska göra mina ben fina för att fara på vatten aerobics! VI hörs! over and out.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela