Frida & Seth

Direkt översatt...

Publicerad 2008-09-09 20:13:18 i Frida W,

...från spjälsängen!

Seth ligger i sin säng och "pratar sig igenom dagen".

Typ;
"idag sov jag väldigt länge, sen åkte jag till dagis och satt mycket i en papplåda. Sen när mamma hämtade mig somnade jag i bilen o fick grillkorv först när klockan var nästan sex, för jag sov så länge då igen. Tilde har blivit klippt, hon ser rolig ut o jag pussar på henne ibland. Vi var ute med henne så hon fick bajsa nu innan jag åt välling."


Ja, det var visst allt för ikväll, för nu verkar han sova! Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-09-09 21:06:45

Vi köpte en ny till Emil innan han föddes, men han växte så fort att han inte kunde ha den efter 3 månader. Då köpte vi en annan, men de är ju så dyra så vi sålde den första för att ha råd med en nya osv.

Den här vi köpte idag var tokbillig - 600:- och inköpt -07 på barnens hus för 1500:-.

Inte så farligt alls.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-10 01:34:46

Haha!! Hur skoj var inte det där då!

Varför är det så stressigt att sitta vid internet här? Jag hinner aldrig läsa igenom allas bloggar när jag är inne. Jag gör så många saker samtidigt att jag aldrig hinner avsluta nåt.. Värdelöst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela