Frida & Seth

Same, same, not so much different...

Publicerad 2008-10-06 19:08:06 i Frida W,

Vi var på Öron-näsa-hals-avdelningen idag igen. Seth var lika intresserad av undersökningen som de andra gångerna vi provat, han viftade på som vanligt med armarna då audionomen försökte mäta hans hörsel och han drog undan huvudet lika mycket när hon ville att han skulle sitta still... Så hon gav upp. Igen.

Idag fick jag dock läkaren att en gång för alla titta i Seths öron (nåt som aldrig har gjorts förut, det tycker jag är konstigt), och han kunde konstatera att sonen inte har fullt med vax i dem i alla fall. Jag sa att jag tyckte det var lite meningslöst att bara göra samma procedur hela tiden, och undrade om det inte fanns något annat sätt att få fram resultat. Men de kan inte göra på något annat vis, sa han, det blir först när Seth är några år äldre. Men vi skulle hur som helst bli kallade om sex månader igen... 

Too be continued, alltså...

                                   Öra

Det han kunde säga var att det finns en hörselnedsättning hos Seth, men om den är pytteliten eller rätt stor, kan de inte säga just nu. Men hur det än ligger till, ska det inte påverka Seth särskilt, tyckte han.

Kommentarer

Postat av: Anna fran jobbet

Publicerad 2008-10-07 01:23:41

Hej! Jag glomde liksom bort hissbloggningen..

Vi for ut med Sara och sen har jag varit pa kurs och jobbat hela dagen idag. Om ca 15 min far jag nog sluta, det ar anda ingen har. De har womens drop-in men inga kvinnor ville tydligen komma ikvall sa vi far sluta tidigare! Jihaa!

Idag har vi varit pa en 7 timmars kurs om fangelser och internernas rattigheter, sen gick vi direkt hit.. Lang dag, men vi har bestamt att vi ska fara till Rocky Mountains i november sa vi lurar till oss lite extra tid.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-10-07 04:01:25

japp, George Sampson vann hela tävlingen! Isn´t that great.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela