Frida & Seth

Nu har helgen smygbörjat!

Publicerad 2008-10-23 19:27:47 i Frida W,

Jag är så skönt trött nu..! Så här härligt mysigt känns det, för jag är färdigjobbad för denna vecka, Seth har somnat för en stund sen och Tilde är kvällspromenerad redan! Jag ska själv lägga mig och läsa min bok snart, och jag kan läsa länge ikväll, för jag är ledig i helgen och den är inte spikad det minsta! Vad lyxigt med ett "oplanerat veckoslut"! Det blir Seth som får hålla i trådarna och jag går efter hans mat-, lek- och sovklockor! De brukar bli himla mysiga dagar!

Kommentarer

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-10-23 23:18:43

tusen tack vännen, ja det känns då ovanligt, men alltid kul med förändringar :)

Det är ju "bara hår", eller hur.

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-10-24 13:53:33

Åhh vad mysigt det lät.

Här vankas det middagsbjudning. Det blir en familj på 2 vuxna 2 barn och en liten skit på 1 år plus att en av Christians kompisar från Stockholm kommer med sin kille. Tjejen i familjen är dessutom gammal kompis till tjejen från sthlm. Spännande!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela