Frida & Seth

Knaaaaak, knaaak, knaaaaak!

Publicerad 2008-10-15 18:46:38 i Frida W,

Kiropraktorn knäckte till mig ordentligt idag! Han tog tag i huvudet och böjde och vickade och KNICK, så tog han i och det knakade rejält baki nacken! Obehagligt, som om han skulle vrida nacken av mig!

"Så där ja", sa han!

Han sa att yrseln berodde på nackspärren som jag haft, precis som jag och mammma kom fram till igår. Förhoppningsvis har han nu fixat till det, men ett återbesök behövs tyckte han, eftersom jag gått så länge med det och då kan det lätt hoppa tillbaka i fel läge igen... Det vore inte så bra om jag fortsätter att vara yr - jag ska ju jobba hela helgen!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-10-16 01:26:57

Härligt att det löste sig! och snabb tid du fick också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela