Frida & Seth

Ett delikat problem...

Publicerad 2008-10-04 13:07:38 i Frida W,

Eftersom jag var mammaledig större delen av året, så har jag nu blivit ställd inför ett måste... Jag måste ta ut tio dagars semester till innan ´08 är slut!

Så jag knappade in mina lediga dagar över jul- och nyårsveckan, å det kändes skönt att få två veckor hemma den tiden! Fast, med några regler som jag inte riktigt fått kläm på, så kommer det bara att dras fyra semesterdagar..! En semesterdag hamnar på nästa års protokoll, och därmed står jag med sex dagar över liksom..!

Ledig skylt LED

Det är väl ett himla problemfritt problem ändå, inte sant?

Så jag har hittat en helg som jag gärna kan stryka från schemat (där försvinner 4 dagar), och sen får jag lägga ut de två kvarstående semesterdagarna, tja, nånstans bara på det kommande julschemat!

Det blir säkert en himla liten lön efter nyår (nån hake måste det väl finnas), men då får jag väl rensa en omgång till i kartongerna och sälja iväg mer grejer på loppis?!?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-10-04 19:27:37

Apselut. Du gör rätt i att ta semester runt jul och nyår. Det är ändå så mycket annat som ska ordnas i ens vanliga liv då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela