Frida & Seth

Kalasbilder!

Publicerad 2008-11-16 19:42:47 i Frida berättar...,

Kalas idag i Byske! Vi är nyss hemkomna, Seth slocknade direkt efter vällingen efter en fartfylld afton med släktingarna!

Vi blev bjudna på moussaka till söndagsmiddag, och sen morotskaka till efterrätt! Gissa om det var gott?!?

Josse blev alltså 29 år i torsdags och nu är hon firad!

               
                                                        Möt Vilmer!

               
                        Allt ståhej när familjen kom gjorde honom lite skygg!

               
                            Men han kan posera fint när han känner för det!
                             
               
                                      Här är barnvagnen som de inhandlat!

               
           Så här glad blev hon över sin första present - Sex and the city-boxen! 
              Kan komma väl till pass under alla kommande amningsstunder!

               
   Å så här såg Josse och Rikard ut då de fick se presentkortet på "Öhmans mattor"! 

               
               Stegen i trappen ska bli mattklädda så fort det är målat och klart!

                
                                           Söte Leo hittade en fin docka!

               
                                 Seth blev hissad av morbror Crille!

               
                                                          Klossbygge...

                
                                        ..."nä, skateboardåkning", tyckte Seth! 
                                       "Skum typ, det där", ser Leo ut att tänka!

               
Presentsnöret på huvudet var pricken över i:et, avslutningen på kalaset och slutet på historien!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-11-16 22:27:16

Åhh vad härligt det ser ut. Erkänn nu Frida att du oxå vill ha en liten mage :)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-11-17 02:13:36

Josse! Jag fick brevet av dig i fredags! Jag blev jätteglad =)

Vilken fin mage du har, du kommer bli en superhet morsa.

puss!



Hej Frida.

Idag har jag frusit massor och druckit två kaffe latte. Jag skickade en slängpuss till en av clownerna som gick i julparaden och han fångade den och stoppade den i fickan. Det fick folket runt omkring oss att skratta.

Postat av: jos

Publicerad 2008-11-22 07:34:03

Postat av: jos

Publicerad 2008-11-22 07:36:12

Jag måste verkligen fixa ett snyggare kort på mig å magen, ser ju för fan inte klok ut.. å det sätter du ut på bloggen. Du har korttagarförbud hos mig ett tag framöver =)

Postat av: Jos

Publicerad 2008-11-22 07:38:48

Jag måste verkligen fixa ett bättre kort på mig å magen, ser ju för fan inte klok ut.. å det sätter du ut på din blogg? Du har korttagarförbud hos mig ett tag framöver.. iaf på mig! Dom andra säger jag ingenting om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela