Frida & Seth

Nu drar jag onsdagen...

Publicerad 2008-11-05 22:06:31 i Frida W,

Tack till Meta&Leffe som suttit barnvakt två kvällar på raken nu! Mina och Patricks arbetspass har krockat, och då har farfars ställt upp och hämtat på dagis, lagat mat (som Seth ätit som om han aldrig fått mat förut, verkar det som), badat honom, busat med han och lagt i säng honom innan jag kommit hem på kvällarna! Tusen tack!

                       

I morse åkte vi till Barnens Hus och fick Seth förevigad av en barnfotograf! Bilderna blev jättefina, men vi får inte hem dem förrän om fyra veckor. Seth satt uppe på ett bord, på en skinnfäll, med (mina) favoritkläder på sig och jag och Patrick turades om att stå framme vid kameran för att försöka lura Seth till leenden - och det lyckades och det blev så gulliga bilder!

Sen bar det av till dagis för Seths del och till frisör-Becca för min egen del! Nu blev jag ännu kortare klippt, och Becca var nöjd över att jag var så modig! Men vaddå, det är väl hon som bäst vet vad jag passar i - det är fria händer som gäller för henne! Och återigen njöt jag till fullo av massagestolen i tvätta-håret-avdelningen, och den sköna hårbottensmassagen som Rebecca ger! Det är nästan värt varenda krona innan hon ens har börjat klippa!
                                 
                                                      Back to högstadiet, liksom, va?

Till sist... Det här kortet är från början av november förra året!
Scrolla ner        
           Än så länge är det bart på vägarna och lite kallt på morgon, men snart... 
             Klicka f�r att st�nga bilden

                                    Anna, när du kommer hem får du snö!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-11-05 23:50:41

Tjoho! Snö!

Jag får nog snö här också snart. Fast först ska tydligen årets sista sommar göra sin sista lov.

Jag kommer hem runt 10snåret på morron den 15e jan. Sara sa att hon skulle stå med en stor glitterskylt och hälsa mig välkommen =)

Frästen! Cool frilla! och Ja, It brings me back to högstadiet =) och det var ju där jag först hittade dig så det är bara bra minnen =)

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-06 14:13:28

Så fin du blev. nu blev jag oxå mer sugen på att klippa av mig en massa hår =)

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-11-06 14:59:12

Med Becca vågar man verkligen släppa fria händer - hon misslyckas ju aldrig! Jättefin blev du.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela