Frida & Seth

Jag vill ha en cool bil, farsan!

Publicerad 2008-11-30 19:30:34 i Seth berättar...,

"Idag fick jag vara hos farmor och farfar hela dagen för att pappa skulle köpa en ny bil. Jag hoppas den är snygg och cool, så jag slipper skämmas när han ska lämna av mig på dagis till veckan.

I Kusmark fick jag leka ute i snön och titta på alla fina tomtar som farmor har ställt fram i hennes hus! Mamma kom när hon jobbat klart för helgen, och då åt vi kött och potatis tillsammans. Det tyckte vi alla var gott och mamma tyckte det var skönt att slippa laga middagen själv för en gång skull!

När vi kom hem visade mamma mig hur man tvättar rutor! Mina fingeravtryck har suttit nog länge på spegeln, tyckte hon!

                 

                                                   Den blev fin och ren...

                  

                  ...men imorgon ska jag trycka dit mina kladdiga handflator igen!
" /Seth

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-11-30 21:20:19

Sethvännen... Jag gillar din revoltiska sida =)

Dont tell your mama.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela