Frida & Seth

Detta händer nästa år..!

Publicerad 2008-11-03 13:15:35 i Frida W,

Igår afton kom två affärsmässiga ungar hit för att dela ut jultidningarna som jag beställde av dem för nån månad sen! De tog tacksamt emot pengarna och sa sig vara nöjda med årets försäljning!



Jag satte mig genast och började fylla i några viktiga händelser/dagar!

                        
                * 15 januari - ANNA KOMMER HEM!hjärtformad 30-skylt



                                                       * 28 mars - PATRICK FYLLER 30 ÅR!

                                                 * 31 juli - SETH BLIR TVÅ ÅR!

                        
                                                 
En del datum är inte helt klara än, som när alla småbebisar ska födas (men jag vet av typ fem stycken), när semestern ska läggas och alla fester/kalas ska hållas (jag vet att Patrick har varit nervös inför sitt 30-års-firande länge nu)..!

Annars då..?

* George W. Bush planeras avsluta sin åttaåriga tid som USA:s president, och den politiker som enligt planerna skall ha valts till ämbetet den 4 november 2008 planeras därmed påbörja sin mandatperiod. (Vem skall det bli?!?)

* Melodifestivalen kommer till Skellefteå!

* En total solförmörkelse inträffar den 22 juli.

* Friidrotts-VM planeras att arrangeras i Berlin.


Så, mycket att se fram emot! Men först och främst, väntar jag med spänning på mitten av januari! Yea!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-03 23:45:42

Låter som en bra planering =) Bara roliga saker! Själv blir jag lite ledsen för att det är inga ungar som knackat på våran dörr och velat sälja något.. men iofs så brukar jag inte köpa speciellt mycket heller, tycker bara att det är trevlig när dom kommer =)

Postat av: Erika

Publicerad 2008-11-04 12:55:15

jo han är väldigt förstående, har inte sagt ett ord när jag bara har behövt legat på soffan och vilat. Sen humöret går väl allt som oftast ut över honom men det är sällan det är han det är fel på men jag har blivit en gnällmaskin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela