Frida & Seth

Uppdatering slö-Seth!

Publicerad 2008-05-23 17:17:16 i Frida W,

Seth är piggare nu i afton! Det är härligt att se!

Min mamma tror att trötteheten kan bero på att han ätit så lite den senaste veckan, och att han helt enkelt har för lite "bränsle" i kroppen efter det. Det låter ju vettigt, tycker jag.

När han sovit en och en halv timme igen, efter att vi kom hem från Kåge, fick jag i honom en halv burk thaigryta och en liten tallrik yoghurt, och sen lekte han med sina leksaker i vardagsrummet och busade med Tilde! Det känns som att han är på väg tillbaka!

Vi har fått en tid för nytt hörselprov och läkarbesök nu också. Det gick verkligen snabbare än vad jag trodde!

Onsdag 4/6, klockan 9.45. I Umeå! Tur att Patrick börjar sin semester 1 juni, så vi kan följas hela familjen och han kan sköta bilkörningen dit!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-05-23 19:15:50

Fasiken att jag inte skulle ner den där tisdagen och skriva tenta för då hade jag ju lätt kunnat hänka med er upp igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela