Frida & Seth

Sova-länge-Seth!

Publicerad 2008-05-28 12:50:16 i Frida W,

Idag steg vi upp tjugo över åtta! Jag vet inte vad som flugit i Seth, men jag välkomnar hans sovmorgnar! Patrick tyckte att det lät alldeles underbart han också, och han hoppas att Seth ska fortsätta med detta länge-sovande, nu när han bara har två dagar kvar att jobba innan semester och pappaledighet i TRE MÅNADER! Jag gissar att det är lite mycket att begära av sonen...

Vi har hunnit äta frukost, leka lite, duscha Tilde (som vält runt i dynga för fjärde gången på två dar), ge Seth ett bad och mig en dusch och nu sover Seth, men han ska väl när som helst vakna - för vi har en "sommarfest" att gå till idag! Anna och Alma har bjudit in oss på lite "mellis" och lekar!

Parantes. Själv tycker jag att man ska fortsätta säga mellanmål, men jag är ju lite petnoga, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela