Frida & Seth

Soli-soli-soool!

Publicerad 2008-05-30 17:45:36 i Frida W,

Jag har satt in en Ica-pizza i ugnen, och väntar på att den ska gräddas färdigt och att Seth ska ha sovit klart snart! Patrick har åkt på karl-fest i Kusmark, så jag å ungarna är ensamma ikväll - skönt!

Vi tog emot vädret med öppna armar idag och drog iväg i Seths nya vagn till en lekpark här i byn, sen drack vi kaffe hos en av mammorna innan vi gick långpromenaden. Men flera timmar ute idag har gjort sonen lite väl trött... Man får vara ute i solen med måtta!
                        image1199
                                                   Seth´s new ride!

"Barn ska vara ute mycket och kunna njuta av soliga dagar. Men tänk på att njuta av solen i lagom portioner."

Imorgon ska vi med brorsan på stan, då han fyller 19 år, och fylla på hans sommargarderob lite! Då ska jag ta till mig av det jag fått veta idag, att hålla oss så mycket i skuggan som möjligt, ja å Seth! Sen blir det tårta efter shoppingen! Kul dag!

Uppdatering 19.28...

Om det nu kan bli en stadstur, för sonen har fått feber nu..! 39,5. Stackarn! En sån otänkt mamma han har... Alvedon och vätska ordineras det nu ikväll.

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-05-30 20:15:07

Men du! Det låter som en jättebra idé!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela