Frida & Seth

Nu börjar det snart!

Publicerad 2008-05-06 20:16:24 i Frida W,

I afton gick vi en långpromenad, jag å ungarna, på en timme ungefär. Det kändes bra och lite hurtigt, och det har ju nyregnat här, så luften var kall och härlig - perfekt för en promenad!

Jag ska verkligen fortsätta med att traska runt byn, för det är bra för magen. Och låren och rumpan också för den delen! Fast det kan lätt bli och kännas lite samma, samma liksom. Det är ju inte bara hundra gånger jag har gått häromkring..! Måste kanske vidga mina promenadsträckor lite mer...

Nu har Seth sovit en timme, och jag väntar med spänning på kvällens "Desperate housewifes"-avsnitt! Trailern för programmet under veckan har verkligen fått mig peppad!

Jag gjorde ett test på femmans hemsida för ett tag sen, där man skulle få reda på vilken hemmafru man själv var mest lik...

                    
                                               Mitt svar blev "Bree"!

Kommentarer

Postat av: zhen1827

Publicerad 2010-12-20 10:33:46

The assortment is so large and with lots of



assortment that you simply are good to take place throughout a little something for everyone. So your wait around for just



about any great product of jewel ends using the assortment offered at Thomas Sabo.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela