Frida & Seth

Mormor kom, kusinen kom, moster kom - farfar å farmor kommer så småningom!

Publicerad 2008-05-21 15:09:57 i Frida W,

Vi har varit och kollat huset i Kusmark nu idag, jag hade med mig lite "nya ögon", och vi satte oss efter visningen med lite fika och diskuterade intryck och tankar kring ett eventuellt köp av Jörnsvägen-huset.

Det är hela tiden upp och ner, för- och nackdelar som ska vägas mot varann och alternativ ska analyseras... Samtidigt som jag kan se oss i Kushuset, så vet jag att vårat hus här i Ersmark kommer att bli superfint när garaget/farstukvisten är på plats och parkeringen är borta! Vi ser potential i båda husen, men Patrick är som insnöad på att flytta, så det gäller väl att ha is i magen, som man säger, och hoppas på att allt ska lösa sig till det bästa!

På söndag kommer paret tillbaka som är villiga att köpa vårat hus... Vi får väl se vad vi kommer fram till då. Vi får bjuda på kaffe och gófika för att hålla oss väl med dem!

Å Patricks mormor ringer hela tiden och meddelar nya bud på deras kåk i Kåge! De får meddelanden på mobilen, och hon är helt uppe i varv - "jag klarar inte mer nu" - för sånt här intresse hade de nog inte räknat med! De har nu kommit upp i 170 000 mer än de begärt! Det ska bli spännande att se vad det hela ska landa på!

Kommentarer

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-05-21 15:20:12

Goddagens!
Hoppas du haft en bra dag idag!

Kram!

Postat av: Titti

Publicerad 2008-05-21 15:20:25

Ha en trevlig dag! :)

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-05-21 16:08:14

Det är ju hur spännande som helst nu!

Postat av: Erika

Publicerad 2008-05-21 20:55:33

Jag är så spänd på hur det ska sluta det här.. hoppas bara att ni kommer fram till ett beslut och inte behöver tänka "tänk om..". Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela