Frida & Seth

Ikea!

Publicerad 2008-05-25 16:04:36 i Frida W,

Igår åkte vi upp till Haparanda, för en dag på Ikea! Det var jag, mamma, Josse och Carro som hade bokat upp lördagen för lite shopping!
                  image1167
                                           Josse var peppad på att handla!

Vi började med att äta lunch när vi kom fram för att ha energi till att gå igenom alla avdelningar! Det är ju mycket att kolla på!
                  image1168
                                            Jag drömmer om en köksö...

Vi kollade soffor, soffbord, krukor, mattor, köksskåpar och vi drog en vända genom leksaksavdelningen och uppehöll oss ett tag i "tag-själv-lagret" innan vi drog alla vagnar mot kassorna!
              image1169
                                         Bilen var proppfull på hemvägen!

Jättekul, hörrni! Det gör vi om, va?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-05-25 16:13:58

Man kommer alltid hem med mycket från Ikea :)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-05-25 18:34:11

Hej, nu sitter jag här med huvudet fullt i färg.
Jag ser allt mina rullgardiner där i bilen. Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela