Frida & Seth

Tjejfesten!

Publicerad 2008-03-16 19:58:50 i Frida W,

Vi mötte upp alla partysugna brudar i VIP-rummet på Scandic vid halv sju. Det var en del som hade bastat och drinkat och det var full rulle på uppiffningen av dessa tjejer när jag och Anna anlände.

Själv fick jag beröm för min fina sminkning, och fick veta att mina ögonbryn var så fina, att de var rent beundransvärda - och INNE! Kändes lite coolt att för en gångs skull vara inne!

Men min frisyr fick tummen ner på en gång, (jag hade bara kammat mig och satt upp håret i en pyttesvans) så jag fick sätta mig ner och låta mig bli plattångad!
              image948
Sen bar det av ner till restaurangen, där vi närmare åtta äntligen fick gräva i grytorna och äta av den goda fredagsbuffén! Supergott med kyckling, fläskfilé, lax, potatisgratäng, en massa grönsaker och sen ett helt efterrättsbord!

                 
Vi åt och åt, sen började vi med lite serious drinking! Scandic-tjejernas 50%- i-baren fick bara inte gå till spillo!
   
Det dansades styrdans och lite ringdans, och sen, när alla gick ut för att röka passade jag på att sjunga en låt med bandet! "Stand by me" har väl aldrig låtit vackrare?!? Det får vi väl aldrig veta, för jag hörde själv ingenting där uppe på scen, och ingen av mina kompisar stod nedanför och lyssnade heller. Det är enklast att bara anta att det helt enkelt var skitbra! Jag menar, med såna ögonbryn kan väl inte mycket gå fel?

              
                 image962
                                                              Sexy Becca!
                  Malin!                                                       Anna!
                  image965
                                                  Snygga Ana Banana!

En skitkul kväll, med mycket tjejsnack och glada brudar! Det är inte så ofta man träffas så många på en gång!

Igår var det inte lika kul, må jag säga... Det blev lite mycket... Billigt i baren är inte alltid bra!

Kommentarer

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-03-17 14:56:08

Tusen tack, ja visst var det en kväll i världsklass!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela