Frida & Seth

Så där ja!

Publicerad 2008-03-02 21:59:10 i Frida W,

Nu har jag äntligen fått riva ännu en flik i min almanacka - vecka nio - done!

Jag kom hem till ett stilla lugnt, men lite stökigt hus, och har hunnit äta en kvällsmacka och plocka undan lite grejer på nedervåningen. Seth sover så klart, och han sover bättre nu på nätterna igen, efter lite griniga dagar. Inatt till exempel, hade jag lovat Patrick att jag skulle ta Seth under natttimmarna, men jag behövde inte gå upp en enda gång! Tjugo över sju vaknade han först och jag hann bara byta blöja på honom innan jag satte mig i bilen och drog ner till jobbet i stan!

Imorgon ska jag riktigt rå om sonen! Vi ska åka ner mot stan redan vid elva och hälsa på både jobbarkompisar, min syrra och så Seths mormor har jag tänkt!

En ledigdag, sen är det igång igen. Jag börjar mer och mer längta till första april..!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-03-03 00:06:55

Kom ihåg to call me om vägarna skulle gå förbi mitt hus. Jag är med största sannorlikhet hemma. Fast jag ska en vända ut på jobbet och lägga schema imorrn iofs, men jag tänkte kanske tajma in frukosten kl 9... Man får inte vara dum =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-03-03 11:02:12

Ölright. Jag har inte hunnit vara på jobbet än men jag väntar tills du kommer.. Eller, jag ringer dig snart och hör var du är =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela