Frida & Seth

Söndagsfrämmen!

Publicerad 2008-06-29 22:36:50 i Frida W,

Idag var stora delar av släkten och hälsade på! Min moster Anita, min kusin Jörgen, hans tjej Anna och deras lilla bebis kom förbi och fikade och kollade in våran kåk!

  

Min mamma och pappa hade varit och hälsat på småvalparna idag igen, och de hade med sig CarroåLeo och Crille! Josse kom till oss tidigare på dan! Fullt hus alltså!

Seth blev som vanligt jätteglad att se mormor och morfar! Han visade dem att han övat sig på att gå nu i veckan! Steg, steg, steg, steg, steg, steg - kasta sig i armarna på mormor! Steg, steg, steg - dunsa på rumpan! Steg, steg, steg - flina upp på de som ser på! Mycket nöjd kille!

När familjen for igen var Tildes koppel borta och hon satt snällt bak i bagaget på pappas Saab..! Nu blev det kollo för henne denna helg också!



Lycklig mamma!



Lilla söta Elin är på Norrlandsturné!

 Men! Vad händer nu?!?!
 Hi, hi!  Det var bara Seth som spexade!

Sonen älskar uppmärksamheten och ville inte sova på hela dagen! Han hade för många trix att visa upp!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-06-29 23:17:42

Åhh så söt lilla Elin var! Man fattar inte att dom varit så små och då är det ändå inte så länge sen för min del.

Postat av: Elin

Publicerad 2008-06-30 10:33:37

Haha, ja men det var ju det det va. Ballast. Såg att du kom dig ut du med:) SYnd att vi inte sprang på varandra.

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-06-30 22:12:23

Hejsan! Jag mår mycket bättre nu. Idag har vi tom varit i stugan + att vi fikat på kyrkholmen allt utan problem.

Visst håller jag mig från att byta vissa blöjor på Emil och sätta mig i andra riskfyllda situationer, men det tar sig!

Dock tycler jag att det är svårt att få några krafter kvar trots att jag äter massor nu, men jag antar att stickan hinkar i sig allt som går nu när det kommer energi :-).

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-01 22:22:35

Men verkligen inte! Jag är i shocktillstånd idag, svajar mellan att vara arg till att bli ledsen.



Det jobbiga är bara att inte veta framtiden. Jag älskar ju att planera vilket blir helt omöjligt nu, dessutom vågar jag inte säga grattis till pelles semester som började idag eftersom han är superledsen.

Nu vet jag inte om det blir så roligt att åka omkring och semestra längre när man vet att man kanske borde hålla i pengarna istället.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-02 12:09:27

Vilken fest! Bjöd du på massa gofika och underhöll gästerna som du brukar =) Du kommer kvala in som årets värdinna snart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela