Frida & Seth

Piggelin!

Publicerad 2008-06-02 16:21:55 i Frida W,

För att ha vakat inatt, bakat, tvättat å pysslat på jobbet, så är det helt otroligt att jag vaknade helt av mig själv halv ett idag - och kände mig piggare än jag varit på länge! Jag menar med fyra och en halv timmes sömn (minus lite tid som gick åt att svara när telefonen ringde och när Patrick skulle ha tag i ett pajrecept) borde jag vara helt död egentligen, jag som är så glad i att sova! Det kanske var ett smart drag att ta på mig fem vaknätter i sommar också!

Nu ska vi göra räkpaj och Benita kommer hit med Anton om en stund, så vi ska bjussa henne på mat!

Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-06-02 17:54:17

Hur trevligt som helst kommer ni ju att ha ikväll. Själv ska jag till Saras balle och snacka tjejskit och kanske dricka en drink. who knows!
Det är ju tenta imorrn.. jag menar.. hur nykter kan en människa vara egentligen på en skrivning?

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-06-03 08:09:29

Update från igår. Ingen alkohol för mig, jag skulle ju lämna in bilen imorse så det var lika bra att vara nykter. Men trevligt hade jag iaf.

Nu är jag trötter, somnade typ 2 inatt (är i slutet på Midvinterblot och upplösningen är nära nu)

Kl 4 börjar tentan och jag har planerat min matsäck och böcker jag ska ha med.
ÄPPLE!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-06-03 14:45:43

Hej igen. Nu har jag hunnit hämta bilen från doktorn också. 1800 spänn fattigare men en lagad bil rikare!
Min unga granne som bor under mig har legat hela dan på den här lilla gräsplätten mellan husen och solat. Tänk vad alla gammtantar ska dregla ner förklädet idag =)
Nu drar jag snart! Tjoho! Jag är aspeppad på den här tentan!
Ajöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela