Frida & Seth

Traderavinst!

Publicerad 2008-07-14 22:45:26 i Frida W,

Jag har vunnit min första Tradera-auktion!

Idag fick jag vinnarmailet och satte över 30 spänn till tjejen, så om några dagar väntar jag ett paket med posten! Jag kan tyvärr inte stoltsera med någon bild på gympaskorna jag köpt till Seth, eftersom jag bjöd på dem utan att ha sett dem! Det ska bli otroligt spännande att se VAD jag får! 

Men nu är jag taggad för att gå igenom våra egna kläder och auktionera ut dem! Det är väl ingen mening med att de ska ligga onyttjade och ta plats i garderoben bara?!?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-16 12:50:11

"Jag ska köpa grisen i säcken och chansa.."

Friskt vågat, hälften vunnit.

Satsa på månen så kanske du når trädtopparna.

osvosv



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela