Frida & Seth

Nu börjar det likna nåt!

Publicerad 2008-07-18 21:49:58 i Frida W,


Garaget har fått väggar!


Bära väggar...


Det är de här som jobbar i afton!


De ska få upp alla väggsektioner ikväll har de tänkt!

Själv sov jag till två idag, efter min vaknatt på jobbet. Sen kom mamma och pappa förbi efter sin repa till Byske marknaden, och inte så förvånande satt Tilde bak i bagaget när de åkte hem..!

Och två små pyttebebisar har varit här ikväll! "Lillebror"Lindström och Eddie Lindfors! Åsså Hannes, Jennie, Malin, Johan, Liam, Anna, Alma och Markus! Jättetrevligt med fredagsbesök!

Nu ska jag ut å packa bilen inför resan upp till Norsjö imorgon! Det är Theos namngivningsceremoni-dag! Jag får åka dit med Anna, då Patrick ska stanna hemma och förhoppningsvis få dit taket på garaget! Värt!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-19 00:18:33

Bra där! Jag har lagt min fån och kamera på laddning nu också. Kom precis hem efter en jättetrevlig kväll på Kåffe In.

Har skrivit ut ett kort på Fadder Rikard, slagit in presenten, ställt iorning lite grejjer till imorrn bitti då jag ska baka, lagt fram lite kläder, lagt fram ännu mer kläder, varit på toan säkert 4 gånger på 40 min... Jag känner mig helt uppsvälld i magen och det känns som gaser.. Nervös kanske..

Du ska få hjälpa mig med vad jag ska skriva på kortet imorrn. Jag kommer bara inte på vad som ska stå!

Hur dålig är inte jag då!

Jag ska hinna panikblogga innan jag lägger mig inatt så håll ögon öppna för bilder från kvällen på min blogg.

Sov gott!

Ses imorrn.

Du får ringa från 8 och framåt. Då ska jag nämligen slänga in första kakan i ugnen så jag lär stiga upp senast 7.

Fan så jobbigt!!

Jag är minst en timma bort från sängen..

Så går det när man har skoj på stan istället för att göra iordning saker i tid

(Jag la pussel hela eftermiddan idag så jag får skylla mig själv.)

Puss och godnatt!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-19 07:27:15

Lycka till imorgon!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-07-19 15:45:34

Ni gör det bra som har så långa pass. Det skulle jag aldrig klara. Vi har ju dessutom saker att göra nästan hela natten. Bara en natt kvar nu:) Sen hoppas jag att det går 1 år tills nästa gång igen

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-20 13:35:49

Jajjamen, jag höll mig. Sov som en stock till halv elva idag, tog mig inte upp förrän halv tolv och nu känner jag mig helt bakis konstigt nog. Ska nog gå och lägga mig en liten stund till sen och sova middag. Fast först måste jag pussla litegranna så jag hinner tänka igenom allt roligt som hände igår =)

Jag ska försöka blogga såfort jag får tummen ur.

Tack själv för igår! Jag hade urbota skoj.

Postat av: Frida

Publicerad 2008-07-21 18:42:15

Hej vad fint garage ni får, inte illa. Kan man då sen anställa er när man själv behöver ett uppsatt?;-) Hur mås det då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela