Frida & Seth

Nu är det effektivitet som gäller!

Publicerad 2008-07-06 19:12:41 i Frida W,

I veckan ska det hända grejer här på gården!

Patrick hoppas och tror att garageväggarna ska vara på plats innan fredag, då jag går ut mitt första arbetspass för sommaren!


                                        Plattan är gjuten och klar!

Min bror ska jag skrämma upp tidigt imorgon så han hinner måla mer på knutarna!
                                                            

Jag själv känner mig laddad för lite sommarrensning i garderober och skåp, och så ska jag försöka få iväg lite byggskräp som ligger här ute och dräller!

Och en  ny bilbarnstol måste inhandlas, så  vi kan skicka iväg den gamla till "Lillebror" här i byn! Jennie och Anders lille bebis har fortfarande inte fått ett namn än! Vi kanske ska få hälsa på dem imorgon! Kuuul!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-07-06 21:12:44

Thank you! Det blir nog den ändå! Det är inte lätt att hitta kläder till bröllop, jag fyndaden faktiskt på Halens! :)

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-06 21:23:12

Tänk om vi kunde ha en gnutta av eran energi!



Underbart att få rensa gissar jag, man stöter alltid på massor med saker som man inte kan förstå varför man har kvar och låter ta plats hemma.



Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-06 21:39:58

Visst bajsar de i oss! Huvva vilken tanke!!!



De både kissar och bajsar hela dagarna och det är därför vattnet byts ut hela tiden och vi är supertörstiga.



Kanske ingenting man skyltar med att man blir bajsad i hahahahahaa!



Det är svårt och lite jobbigt att ta kort på sig själv, dessutom så tycker jag att jag känner mig större än vad som fångas på bild.

Postat av: Elin

Publicerad 2008-07-06 21:44:28

Tack så mycket! Jag kände faktiskt för en gångs skull att kortet blev rätt bra:) Den är tagen stadsfestfredagen innan det blivit för mycket alkoholkonsumtion:P

Vad roligt att det börjar hända grejor. Hinner det bli färdigt så det hinns med en fika i er trädgård innan alla åker utomlands? ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2008-07-07 10:25:34

Jag vet inte riktigt heller. Eller Sara åker ju typ den 28 juli och ska inte Anna åka bort oxå? Eller har jag bara missförstått det hela?

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-07-07 21:47:34

Det låter som en bra ide!

Jag ska kolla upp en dag som jag tror passar :)

Postat av: Elin

Publicerad 2008-07-07 21:55:57

Ja precis. Det vore great! Jag är lite fräck kanske som bjuder in mig själv i ert gäng?! Men ni är så trevliga att umgås med:)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-07 22:39:23

okej, det är inte massa besökare men ca lika många som när jag körde stenhårt och uppdaterade flera gånger per dag.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-08 16:11:45

Jag håller med! Vädret är värdelöst idag fast jag har hunnit vara i stugan med pappa och rensat i rabatterna där. Pappa har klippt gräs osså kom min farbror förbi och hälsade på.

Vid 2 var jag hemma igen och då la jag mig än en gång i soffan och såg film. Evan almighty blev det idag.

De håller på att renovera i huset idag och jag håller som vanligt på att krackelera.. Jag klarar inte av renovering i en trappuppgång. Det ekar så förskräckligt och låter så argsint.. nä! jag gillar det inte!

Så nu sitter jag här i soffan är är lite småförbannad.

Min lärare svarar inte heller på om jag fixat tentan eller inte.

Det gör inte saken bättre.

osså är det stökigt här.. jag skulle behöva gå runt en 20 min och bara plocka undan saker men det orkar jag inte just nu. Måste titta efter vilken film jag kan se istället =)

Ikväll är det Allsång!

Hej!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-08 22:27:31

7 minuter! Då måste den ha hängt sig.. hoppas den sparar det som utkast så du kan publicera det sen igen.

Själv sitter jag och ser Morden i Midsomer.

Ännu en lång och tråkig dag är till ända.

Imorrn ska jag jobba natt.

Du då?

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-08 23:39:55

Det var nåt vajsing när jag skulle kommentera ditt sista inlägg så jag gör det här i stället.

Jag blev också helt tårögd när jag läste inlägget.

Vilken grej du varit med om!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-09 10:30:51

Det går ju inte att kommentera ditt sista inlägg så jag kommmenterar här istället.



Jag har läst många förlossningsberättelser före jag skulle ha själv och blev inte så påverkad, men nu när man varit med om det själv så kommer alla känslor tillbaka och man lever sig in i det på ett helt annat sätt. Trots att alla förlossningar ser olika ut så är nog spänningen och känslorna desamma. Man har förväntningar, men kan inte riktigt ändå veta vad som ska hända.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela