Frida & Seth

Måleri-målera! Tra-la-la-la!

Publicerad 2008-07-03 20:28:02 i Frida W,

I förmiddags åkte jag till stan och hämtade min brorsa så han kunde sätta igång med att måla våra husknutar! Så här ser det ut efter första varvet! 

                            
                            

Patrick! Ser du inte hur skumt det ser ut med träfärgade dörrar?!?
       Nån fler som tycker att jag ska måla dem vita också?


Mitt i alltihop kom ThessanåTheo och Anna också! Det var en glad och jättetrevlig överraskning! Thessan ska vara uppe några veckor nu, hoppas jag! Självklart bjöd jag på fika och Seth bjöd på sin en-mans-show!
                    

  Hur gullig får man va?!? Gosi-gosi-go! Ja, du också Thessan..!

                                                      

I afton fick jag ett MMS från Patrick - en bild på hans underarm - med liemannen på! Han åkte till Norge tidigt i morse för att hälsa på sin bror och tatuera sig, och tydligen var det en lieman som fattades Patrick! Jag vet inte vad...
                                                       
                                        

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-07-03 21:20:22

Åh, vilken skilland och JA jag tycker absolut ni ska måla dörrarna vita också :-D



Kan det vara så att jag låg i sängen bredvid nån "flicka" du känner på UVA igår? hihi!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-03 22:16:31

Ja, du bara måste måla dörrarna vita också!



Snacka om storfrämmande du fick!!!!!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-07-04 09:52:21

Jag tycker också att det vore fint med vita dörrar också:)

Nja, alltså min faster har bara hört mig sjunga tillsammans med mina systrar som båda har större bredd än jag + att vi låter väldigt lika så jag kan alltid "gömma" mig bakom dem.



Jo jag tänkte faktiskt på det där med mamman, och Jocke, pappan, oxå. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ge dem. Men det är ju iaf några veckor kvar. Fast man vet ju aldrig

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-07-04 10:33:06

Ja, ni är ju rätt lik varann, kände igen henne härifrån din blogg. :-D



Nja, jag har inte så fasligt ont så länge jag håller mig rätt stilla. Jag kan stödja litegrann med hjälp av kryckor men inte gå på det. Det är som att jag har ondast på förmiddagarna, skumt! Gissar att det beror på att man är som stelast då.

Vad är det för sorts boende du har fått jobb på?

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-04 21:46:33

Måla de vita. Det blir bäst!



En annan sitter ju på dagsverket och funderar över hur många timmar komp jag ska ta imorrn.

2 minst!



Jag åkte båt igår. Först bjöd jag Beccan, Robert, Mange och Robin på mat, sen åkte jag och RobReb med båt till stan där jag tydligen blev raggad på av en polare till de som vi träffade där.

Han var inge vidare på att ragga så jag förstod inte vad han ville förrän Beccan påpekade det och han upprepande gånger tittade en decimeter.. (två decimeter) under min haka och upprepade orden: "Du kan skjutsa hem mig från Bergsbyn på din cykel va? Du kan göra det? Du kan skjutsa hem mig från Bergsbyn på din cykel va?"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela