Frida & Seth

Lördag i Norsjö!

Publicerad 2008-07-20 20:21:00 i Frida W,

Det var Theos namngivningsceremoni som hägrade då jag, Seth och Anna åkte iväg igår förmiddag! När vi packade in  oss i bilen störtregnade det, men ju längre vi körde desto bättre blev vädret! Väl framme i Thessans stuga hölll sig solen i topp och vi hade en toppendag!


Familjen Nyström/Beijer, med dagens huvudperson i röd keps!

   
Det är ett jättefint ställe de har där!


Fadder Anna höll både sitt och fadder Rikards tal till Theo! Det gjorde hon bra, och Thessan blev lite rörd tror jag allt!

   
Det var så kul med så många barn i olika åldrar på namnfesten!




Här lyckades jag plåta ett par solstrålar!


Presenter fick Theo så klart! Av mig ett par skallror och en napp (som är en febertermometer)!


Theo var så himla söt och blev hela tiden kramad och uppvaktad!
Inte konstigt alls, snygging!


Här är bilderna slut från Norsjö-dagen, men kika in på Annas blogg och kolla in vad hon fotade under middagen och Schlagertävlingen!

Just före tolv åkte vi hemåt stan, och jag var så glad att jag hade Anna med mig som körde, för dimman låg tät överallt över åkrarna och ängarna! Det var nästan som att man inte skulle bli förvånad om man skulle sett en älva dansa där...

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-21 00:42:00

Tjoho hej!

Jo, det var läskigt att köra hem i den där dimman må jag säga. Tur att du satt breve mig så jag fick lite stöd. Seths skratt från baksätet hjälpte också till att lätta på stämningen.



Center of the attention =)

Haha!! Jag var nog allt det =)

Det var skoj, jag fick mess av han ikväll. Vi messade i tre timmar. Mest flum. Du vet.

Nu ska jag slagga för imorrn kommer Mange och Annika hit!! Tio i elva ska jag stå på Falmark och möta upp de som voro de kungligheter.

Wish me luck.. first time with the girlfriend..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela