Frida & Seth

Ledig målare någonstans?

Publicerad 2008-07-14 22:38:19 i Frida W,

Min första arbetshelg avslutades idag klockan elva! Nu har jag bara sex veckor kvar...

Planen var att hämta min brorsa i stan efter jobbet, så han skulle få fortsätta målningen idag. Och jag fick upp honom ur sängen, fick in han i bilen och vi började köra hemåt Ersmark. Men, "bara ett litet stopp längs vägen", sa han. I Boviken, av alla ställen. Nog för att det var en härligt varm sommardag, men det var inte ett dopp i vattnet han var där för, utan en arbetsintervju på campingen! Och så klart fick bror min jobbet! Och han skulle börja redan samma dag! Bara att hoppa in i bilen och skjutsa hem han till Morö Höjden igen..! Jättegrattis till jobbet!

Men nu måste jag ju ragga någon annan att ta tag i penseln..! Eller gör jag det hela själv..?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-16 12:49:02

Himmel vad du har bloggat.. jag har inte hängt med märker jag.

Grattis Krill som fick jobbet!!



Det löser sig med målningen ska du se. Räck alla oss som kommer ikväll en pensel så är jobbet gjort på nolltid.

Pax vara barnvakt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela