Frida & Seth

Hurra, hurra, hurra!

Publicerad 2008-07-06 18:59:07 i Frida W,

Min mormor fyllde år i fredags, så vi firade henne med kalas igår!




Vi var alla kusinerna samlade! Crille, Josse, Jon, Jörgen, Carro och jag! Och så de tre små tremänningarna också så klart!

   

Förrätt; Räktoast.

Varmrätt; Kycklinggryta med ris.

Efterrätt; Hjortrontårta.


Här är min moster Anita, min mamma Kerstin och min mormor Inga!


Seth lyssnade till sagor i mormors knä...


Seth och Leo fick varsin ny mössa!


Hoppla pålle!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-06 21:24:54

Men så söt hon är! Jag vill ju också ha kvar min mormor - du har verkligen tur!



Vart kan man få tag på hopphästar? Finns de på barnens hus? Är E för stor för dem eller kan han tycka att det är roligt att hoppa omkring tror du?

jag tycker verkligen att de är skitsöta.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-07 22:41:58

Snygga kort! De här inlägget har jag missat märker jag nu. Ni verkade ha haft superskoj på kalaset =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela