Frida & Seth

Om helgen...

Publicerad 2008-07-06 19:05:58 i Frida W,

Patrick kom hem igår från Norge, med tauering och allt,  och han är helt förundrad och imponerad över hur mycket Seth går nu!

Idag har sonen gått mycket, men samtidigt varit rätt gnällig!


Vi skyller på det dåliga vädret, va?



Efter en helg fylld med kalas, besök av släkten, soligt väder, kalla vindar, bilresor hit och dit och mycket bus la sig Seth nyss ner på en av soffkuddarna och förklarade på så vis att nu fick det räcka för denna vecka! Så nu ligger han och sover i sin säng! Godnatt, lillgubben!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-06 21:25:29

KAN Seth vara så där ledsen?

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-07 22:43:05

Hur snyggt kort som helst!!!

Du flinade säkert när du tog det också =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-07 22:53:22

Ikväll har jag varit ute och cyklat en timma. Hur skönt som helst! Fast jag blir lite orolig när jag känner min puls och räknar till så många slag att det är otroligt att jag fortfarande lever..

När jag kom hem åt jag ostmackor och drack mjölk, fast först duschade jag, så jag luktade hallon. (eller röd apelsin om vi ska vara petiga)



Nu ser jag Jordan Rättsläkare på tv4+. Jag gillar den här serien starkt.

Nu är Jordan misstänkt för ett mord som hon inte har begått och.. helvete!! det slutade plötsligt osså blev det "fortsättning följer".. SÅNT GILLAR INTE JAG!



Jag kom just på en sak som jag vill se. Den där nya humordvdn från tv4 eller nåt.

Måste se om jag hittar den..

Sov gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela