Frida & Seth

Tio dagar kvar...

Publicerad 2008-01-21 18:15:30 i Frida W,

Nu, med drygt en och en halv vecka kvar, har jag så till slut fått reda på att min arbetsplats under de två månader jag ska arbeta och Patrick vara pappaledig, kommer att bli på ett nytt boende för mig. På Morö Backe ska jag inskolas och få ett schema att jobba efter. På torsdag nu i veckan ska jag träffa min nya chef och gå igenom vilka pass jag ska infinna mig på. Om jag nu räknat rätt blir detta det...få se...nionde boendet jag jobbat på under mina år inom Skellefteå kommun! Som vanligt är det både kul och jobbigt samtidigt att börja på ett nytt ställe. Men jag hoppas att jag kommer att trivas! Kanske möter jag några kända ansikten, och får träffa ett par nya góa arbetskamrater! Och ifall det skulle kännas tungt, så har jag ju mycket mer mammaledighet med Seth att se framemot och några arbetspass redan inbokade på "gamla" arbetsställen under våren..! Men jag tror ändå att det kommer att gå skitbra!

Imorgon är det dags för mammaträff i kyrkan igen, det är många veckor sen sist vi var där! Ska bli jättekul att snacka med allihopa och se hur alla bebisar mår!

Vi är hemma själva hela veckan, jag och ungarna, då Patrick jobbar eftermiddag, så "fil fri" att kika in och hälsa på!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-22 06:11:09

Tjollahopp! Nu drar jag alldeles strax.

Det kommer säkert bli jätteskoj att träffa nya arbetskamrater på MB. Tänk vad bevandrad du är inom Skeå kommun. Du kommer att bli ett sånt där namn som alla känner till och beundrar!
Hej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela