Frida & Seth

Sju dagar kvar...

Publicerad 2008-01-24 22:36:26 i Frida W,

Idag har jag blivit utmanad. En utmaning för svår att lösa ikväll... Det handlar om sju sanningar om mig själv som ska komma på pränt, och jag vet inte var jag ska börja, Jottan! Jag sover på saken inatt och hoppas jag kommer på nåt smaskigt, oväntat och roligt! Bered er sen på att bli utmanade av mig i er tur..!

Efter att ha varit och träffat nya chefen idag och tagit emot mitt schema, gick jag sen en halvtimme på stan och hittade mera saker att lägga en del av morgondagens lön på!

* Två-pack pyjamasar på Kappahl till Seth, med dragkedja - 149 kronor!

* Ett par svarta höga stövlar med kilklack på Aveny Sko, nedsatta 50% - 600 spänn!            

* En svart kofta från Lindex - 199 kronor!

Jag är shoppingsugen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela