Frida & Seth

Om vanliga jag...

Publicerad 2008-01-26 22:10:16 i Frida W,

23p = Ghetto-kid
24-33p = vanlig
34-40p = bortskämd brat
41+p = uppeklassens snobb

                       image784
31 p : vanlig. Jag är inte förvånad över mitt resultat. Jag är så vanlig som man kan bli, lite pensionärsvarning till och med!

Jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[x ] Bror
[x] Syster
[ ] Brorson
[x] Systerson
[x] Mobiltelefon
[x] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[x] Hot tub
[x] gästrum
[x] Dator
[x] TV

[x] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[ ] Solglasögon
[ ] Klocka
[ ] mp3spelare/iPod
[ ] en fungerande PS2
[ ] Nintendo wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fooseball (fotbollspel)

[x] Nattduksbord
[ ] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[ ] har dyr parfym
[ ] AIM/MSN
[x ] Kamera/video kamera
[x] Telefon

[x ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[ ] varit på en kryssning
[x] varit utomlands
[ ] dyra smycken
[x] sett en kändis

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil

[x ] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x ] äger en videokamera
[x ] egen laptop
[x] egen dator

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-01-27 11:59:34

Hallå jag lider med din son som är förkyld jag vet hur det känns. :-( JAg tror du kommer att gilla stället men det är snart 2 år sedan jag var där, jag håller tummarna för dig & hoppas att det går bra. Huskollen var intressant på ett sätt men vi är absolut inte intresserade vi kollar lite, vi trivs bra i vår 4 :a med gård, men i framtiden så.. lika bra att börja spana. Lycka till nu kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela