Frida & Seth

Om en trött söndag...

Publicerad 2008-01-13 19:36:03 i Frida W,

Nu sover Seth nere i vaggan. Han har sovit väldigt mycket idag. Två gånger sen vi steg upp halv åtta har han sovit varsitt två-timmars-pass. Jag passade på att sova jag också när han la sig vid tio, men jag drömde att vi sov ända till 16.00, och trodde en minut eller så efter att Patrick kom in och letade sina långkallingar, att det var sant! Som tur var hann jag inte skälla på sambon för att han inte väckt oss på heeela dan! Jag hoppas nu att Seth kan sova inatt ändå, trots denna trötta söndag! Men, konstigt nog brukar det bli lugnare nätter ju mer han sover på dagen! 

Annars har han roat sig under gymet idag och så klart i gå-stolen!
                                         

Imorgon är en ny vecka, och det enda vi har inplanerat är läkarbesöket på torsdagmorgon. Då ska det mätas och vägas igen, kontroll av läkaren så klart och så ska Seth få en ny spruta!

Vilken tur att också Anna inte har så mycket planer under veckan, för då kanske vi kan sammanstråla och hitta på nåt skoj! Patrick jobbar natt, så det ska väl helst inte leva om alltför mycket på dagtid, men kanske kan vi komma ner till stan, om vi inte blir insnöade igen!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-13 21:24:43

Tjoho!! jag ska på stan imorrn redan och gå på banken tänkte jag. Tänkte också köpa ett busskort mellan ume och skellhell. 1350 pix! Borta!
Fast jag ska ju få tillbaks hälften av kommunen tydligen..Det är ju ruskigt värt måste jag säga.
Hoppas bara det funkar utan problem.
Hej!

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-01-13 23:17:35

Jag brikar använda en sida som heter rabattkod.se
Där hittar du en massa olika bra rabattkoder och kan dela med dig av de som du hittar.

Skitbra!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-01-14 14:39:57

Seths små fötter är skitsöta på bilderna!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-01-14 19:57:50

Tänk om det skulle finnas minivarianter av allt.
Om man kunde handla bara pizzaslice.
Då skulle jag bli glad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela