Frida & Seth

Om en ovanligt trivsam och kul onsdag...

Publicerad 2008-01-16 22:11:35 i Frida W,

Vi fick besök idag halv tolv, av en promenadpeppad Anna, som vi drog med "runt broarna" trots att det var glashalt långa partier! Men som vanligt var hon inte den som var den, utan sköt Seth i vagnen/trampade på med gåstavarna vid sidorna med sitt glada humör och med mycket att prata om!

Hela dagen fick vi ha henne här, och vi slappade mycket i soffan, busade med Seth, åt lunch och middag, löste lite korsord, kollade igenom tv-tablån ett antal gånger och så hann vi sova ett tag på eftermiddagen också! Jag hämtade ner filtar till oss och så fick vi vila ögonen en dryg halvtimme i sofforna i alla fall, vilket var sååå skönt! Hon har såna bra ideér, Anna!
                                 image758
Hon åkte hem för en timme sen ungefär, och nu är det läggdags för både Seth och mig! Jag väntar på att han ska sluta knösa på i spjälsängen, så jag i lugn och ro får lägga mig och fortsätta läsa boken jag nu hunnit halvvägs i.

Tack för en fin dag, vännen!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-16 23:32:37

Tack detsamma kompis!
Nu glömde jag ju boken.. men jag kommer kanske tillbaks snart igen =)

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-01-17 16:34:57

Vilken mysig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela