Frida & Seth

Minns ni det här, tjejer?

Publicerad 2008-01-11 23:11:36 i Frida W,

image731

Four bitches in one picture! Vem skulle få julkortet..? Kul när man hittar "gammalt skräp" i mapparna i datorn! Det måste vara från ´05, eftersom den enda riktiga bitchen av oss var så liten! Crazy Christmas!

Josse har för övrigt varit här ikväll och busat med Seth tills det var dags för han att lägga sig, sen dippade vi morötter i en hot gräddfil, mös med Tilde under en stor filt och såg "Let´s dance"!

Imorgon kväll åker jag ner till stan för ännu ett arbetspass! Ha, ha! Nu kan de inte få nog av mig på jobbet!

Kommentarer

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-01-12 01:06:00

Ja jag vet, jag börjar tro att jag har ett gäng med dubbelgångare för jag är ju lik folk kors och tvärs..
Fast det är ganska kul då det händer :)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-12 10:52:50

Det där var Beccans julkort! "Titta så fina vi är i håret Rebecca Frisören!"
Hon fick ett presentkort på massage också, av oss tre.
Vilka grejjer du hade på datorn.. Jag hade nästan glömt bort det där kortet. Hur roliga var vi inte?! =) Asroliga!

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-01-13 03:20:38

Kompis du är alltid välkommen att hänga och tjuväta frulle :)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-13 14:24:20

Tebaks! Vi gick vilse i skogen på en oskottad väg. Mina lårmuskler är jämförbara med Beckham nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela