Frida & Seth

Imorgon är det kalas för Anna! HURRA för henne!

Publicerad 2008-02-09 22:23:56 i Frida W,

Melodi: "Aldrig ska jag sluta älska dig", Jonas Gardell.

Blott en gång om året hörs en stående kommentar
Grattis! Grattis! Grattis! Till dagens jubilar
också vi vill hinna hylla
innan födelsedagen är slut
ge na en riktig fylla
på öl och absolut!  

Livet vore trist utan ditt humör;
morgontrötthet, gapskratt
sånt man ställs inför!
Du har allt som krävs
och så är det just därför
du är en bra vän
och sen en riktig charmör!  

Varje gång mitt finger
slår 5-3-3-3-7
så vet du att det ringer
hos ingen annan än du
Jag kan låta som en dummer
men det har blivit till en drog
Det är mitt bästa nummer
i min telefonkatalog!  

Lycka beskrivs nog bäst med en sång
Anna gör oss glada! Vår bästa tillgång!
Hoppas, tror och vill att du ska hitta framgång
Att du blir rik och känd och skriver någon gång...  

Du kan musicera mer
spela handklaver
medan vi inte kan sånt alls
men försök likaså
tro på oss två
vi gör vårt bästa ändå!  

Aldrig ska vi sluta älska dig
du är allt vi har och allt vi ber om
Hoppas, tror och vill att du ska hitta framgång
att du blir rik och känd och skriver någon gång....(vinka från Allsång...)

image702

Anna bjuder på morotskaka på sitt kalas imorgon! Åh, vad nice!
Vi ses då, födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-02-10 09:09:07

Jag ser fram emot det! Ni är så välkomna så =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela