Frida & Seth

2 dagar kvar...

Publicerad 2008-12-22 17:18:14 i Frida berättar...,

Å Seth är fortfarande febrig. Nu vill jag verkligen att det ska vända så han hinner bli frisk innan julafton!
 
I morse var han ändå rätt så pigg, så vi gjorde sista rycket på stan och köpte julklapparna vi hade kvar. In på stan, parkera, handla å in på ÖB för lite tvättservetter - klart på under en timme! Snacka om att vi jobbade på bra! Allt flöt precis som man vill att det ska göra, köerna var inte alls långa och det verkade som att vi valde rätt vägar att köra!

Vi åkte på en tvärvisit till Benita också efter Seths lunchsovning.

                 
                                      Hon fyller ju år idag! GRATTIS BENITA!

Lämna paket och äta tårta! Men vi blev som sagt inte kvar så länge, för Seth var inte alls upplagd för nåt kalas. Han somnade igen när vi kom hem.

Och  han ska visst till att vakna nu!

So long!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-12-22 18:48:03

Thanks! GOD JUL till er och krama den underbart söte Seth från mig!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-12-22 22:48:07

Jag har kommit på det! Jag har totalt glömt att stoppa ner någon tröja till mig själv i väskan! Det är därför jag inte fått värkar än!! Jag stoppar ner de nu direkt så får vi se...

Postat av: Benita

Publicerad 2008-12-23 12:51:11

Tack så mycket för presenten och det superfina kortet! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela