Frida & Seth

Uppdatering garaget...

Publicerad 2008-08-29 19:07:02 i Frida W,

Igår drog jag mig ut och målade igen, trots att det var kallt och soffan i vardagsrummet såg väldigt inbjudande ut... Men som med de flesta jobbiga-saker-att-komma-sig-för-att-göra-fast-man-vet-att-de-är-nödvändiga-typ-som-renovering-och-träning så kändes det väldigt bra ändå när jag lagt nån timme på arbetet!

Idag hämtade jag bror min och vi fortsatte måla garaget. Och nu ser det ut så här!

                   

                   

Framsidan och det vita vid taket är kvar. Min sista semesterhelg ser ut att för det mesta måsta tillbringas uppe i stegen med målarburken och penseln i händerna...

Nu har Patrick tagit över garageprojektet för kvällen. Han har just satt upp brädorna ovanför portarna. Sen imorgon, då de har målartorkat, ska knutbrädorna upp.

Snart är det helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela