Frida & Seth

Kramgoa killar!

Publicerad 2008-08-12 22:57:02 i Frida W,

Idag kom Benita hit en med Anton en kort sväng (för jag skulle precis göra mig klar för att åka och jobba), men vi hann se hur glada killarna blev av att ses igen efter att ha varit ifrån varann typ hela sommaren!

Anton böjde lite på knäna framför Seth där han satt på golvet och putade lite med munnen samtidigt som han närmade sig sin polare, och Seth, han gick en stund senare fram till Anton och lutade huvudet mot hans för att kramas! Jättesött!

                      

Seth har verkligen blivit kramig nu! Han kryper så gärna upp hos mig, slänger armarna om min hals och pussas på munnen! Jätteblött och superhärligt!

Och sitter man på huk framför honom och sträcker ut armarna, då rusar han snabbt, med ett stort leende mot en och kastar sig i famnen!

Kram-kram, lillgubben!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-13 10:19:06

Så söta ungar!

Annars då?

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-13 11:04:23

Det ska finnas något sånt någonstans, kanske his Ingrid.. eller så är det Cilla. Kan kolla upp det och höra av mig =)

Postat av: Elin Arv

Publicerad 2008-08-14 21:45:46

Hej! Gud ad han hunnit bli stor! Han som var så liten sist jag träffade er. Nu har vi hunnit bo i Skell en hel sommar och kommer in i det lite i taget. Lust att träffas för en fika?



Hoppas allt är bra kram elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela