Frida & Seth

I afton hade vi lekstuga här!

Publicerad 2008-08-26 22:52:00 i Frida W,

                        

                       

Anton och Alma hälsade på Seth i afton, och de tre ungarna lekte och sprang runt, runt hela tiden tills det var dags att bryta upp, åka hem, marsch i säng och sova!

På tal om sovning, så har Seth börjat få rubbad nattsömn nu. Senaste nätterna har han vaknat flera gånger och gråtit och grinat och rent panikartat skrikigt tills man tagit upp honom, och då har han tystnat på en gång, sträckt ut lilla pekfingret och sagt "ä-dä"? Då det inte verkat vara nån större fara med honom har vi lagt ner sonen i sängen igen, men lika snabbt har han börjat om att skrika...

Det har varit mycket nytt på sista tiden, nya sovtider nder dagen, hela dagisinskolninen med mer lek och spring än vanligt, ny tand åsså jobbade jag hela helgen, så han kanske saknade sin mamma (Anna trodde att han missat sin mammados då vi knappt hunnit ses nånting lör-sön, och att han då skriker efter mig)..?

Nu har snoret börjat rinna, så det är antagligen dagisförkylningn som slagit till. Han hostar också en del mellan varven nu ikväll. Han har säkert ont i halsen... Vi får väl se om de vill ha dit honom på förskolan imorgon...

Men oj, så ledsen han är! Måste nog trösta han lite...

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-27 09:09:20

Här stod visst om dagissjuka.. Jag blir så ivrig ibland att jag kommenterar första inlägget jag ser och SEN scrollar jag ner för att se om jag missat nåt.

ÄPPLE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela