Frida & Seth

Hos doktorn...

Publicerad 2008-08-28 11:30:48 i Frida W,

                          

För vilken gång i ordningen vet jag inte, men idag hade vi tid för hörselkontroll på Seth igen. Han börjar bli för gammal och tastlös nu för att ha tid att sitta still och lyssna efter barnvisor, bilar som tutar och tuppar som gal ur högtalare... Som vanligt fick audionomen inga tydliga resultat.

Då prövade hon att fästa dessa elektroder på Seths huvud, kind och nacke, men sladdarna ville han bara slita av sig och sedan försöka krångla sig ur min famn! Han är ju faktiskt förkyld också! Tålamodet är inte det bästa just nu!

                           

                           

I väntrummet blev han på bättre humör i alla fall, men han fick bara leka en kort stund innan i blev kallade in till läkaren...som läste igenom papperet vi hade med oss från testerna, och konstaterade bara att nivån på hörseln inte blivit klargjort än idag, utan vi får hoppas på att Seth är fri från förkylningen om en månad och mer samarbetsvillig inför testerna!

Ja, ja. Vi får vänta och se.

Nu är Seth på dagis i alla fall (med dessa klisterlappar på skallen tills de lossnar själva) och jag ska betala räkningar, äta lunch och jag drar mig (fy, fy, fy) för att gå ut i kallblåsten och måla på garaget..! Idag vill jag hellre vila.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-28 12:57:38

Menåh.. Stackars lilla plutten!!

Varför tar de inte bort plåstren? Sitter de så hårt så de kan göra illa han?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela