Frida & Seth

Var fan är hans band?

Publicerad 2008-04-05 19:41:17 i Frida W,

"Magnus Uggla ger sig ut på en roadtrip i Sverige för att hitta musiker till ett nytt band. Vi får lära känna Uggla, mannen bakom solglasögonen, under åtta program när han letar musiker i replokaler, gör hembesök, våldgästar skolor och ordnar audition på rockklubbar"."

Det var skitroligt hans tv-program! Bara sekvensen när han hade problem med att hitta ett bra hotellrum satte verkligen igång skrattmusklerna, och sen var det ju en hel massa annat kul också under det halvtimmes-långa programmet! Se till att inte missa några av de sju andra avsnitten nu.

"Var fan är mitt band", fredagar 21.00. Just efter "Så ska det låta", så det borde ju inte vara så svårt att missa eftersom ni väl redan sitter och ser på ettan då..?

Om detta program skrev Uggla så här den 6 februari, på sin blogg;


"Programidén som jag håller på att jobbar med ska heta "Vad fan är mitt band?" Men när jag ringde redaktionen idag hade dom bestäm sig för att byta namn på programmet. "Ensam rockstjärna söker" var deras nya förslag. Undrar om den där redaktionen och jag verkligen ska jobba ihop i framtiden".

Och från hans hemsida, 26 februari;

"Magnus är just nu ute och letar musiker till sitt band och har enligt uppgift "en drömlik tillvaro", eftersom juryn bara består av en person. Han själv."


Se!
 

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-04-06 06:31:44

ÅH! jag blev superpeppad på den serien nu!
By the way, check på dina saker från IKEA nu!
Snart drar vi... wwhohohoh som Josse skulle ha sagt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela