Frida & Seth

Uppdatering från sjukstugan...

Publicerad 2008-04-04 19:19:05 i Frida W,

Pepparkornen hjälpte mig inte. Igår kväll var det dags för mig att kräkas. Sen låg jag pall i sängen från sju till imorse då Seth ville komma upp. Då kändes det bättre i magen för mig, men lite feber har jag dragits med under dagen.

Nu i afton var det Seths tur att kasta upp middagen. Det var köttfärssås över hela sängen och honom! Snabbt ner i badet med sonen. Sängkläder i maskin. Efter kräkningen har Seth inte alls verkat särskilt krasslig, utan plaskade som vanligt glatt i baljan och busade sen med Tilde nere i vardagsrummet! Och nu, innan vi la honom för natten, lärde vi honom "high five"! Jä!       
            image1020

Med två nya tänder i överkäken, och med magsjukan som härjar här i huset, ser natten inte särskilt ljus ut... Eller, det gör den väl aldrig ändå, men ni fattar vad jag menar. Hoppas, hoppas Seth slipper ha så ont i mun och mage!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-04-05 09:37:00

så skönt att det inte blev värre för Seth. Hoppas natten varit bra.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-04-05 17:47:38

Hej! Men skulle du inte ha två st sittdynor också?
nu ringer beccan hej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela