Frida & Seth

Tisdagsmys...

Publicerad 2008-04-30 14:14:38 i Frida W,

Lagom till "Desperate housewifes" på femman bredde jag ut en handduk på vardagsrumsgolvet, fyllde en stor skål med varmt vatten - fotbad, tänker ni kanske... Nej, fram med en pumpflaska med Aloe Vera-tvål och så till sist rakhyveln. Efter en lång stund var håren på benen borta och jag kunde nöjt stryka händerna över mina lena ben! Nice!

Det är ju snart sommar nu, och jag - mamma - ska väl inte behöva se ut som en karl när jag ska visa benen!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-30 14:22:33

Ha en underbar valborg :)

Postat av: Nea.

Publicerad 2008-04-30 14:25:55

Hej. Skulle du kunna hjälpa mig välja vad jag ska ha på mig på ett bröllop? :) Se helst inte detta som spam. Jag behöver verkligen hjälp. Tack. :D

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-05-01 14:07:11

Bra gjort!! =) Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela