Frida & Seth

Nu åker han snart...

Publicerad 2008-04-30 14:26:30 i Frida W,

Vi har en alldeles jättehärlig dag ju! Solen skiner, det är linnevärme ute, Seth har skrattat hela dagen när vi busat, dammsugat och haft ett kort besök av hans farmor!
                         

Nu är det strax dags för mig att ta en dusch, sminka till mig och fixa håret (hur nu det ska gå) inför kvällens grillfest!

Å sen, när Seth vaknar ska vi packa in allt i bilen - fulla bagageutrymmet - och åka och lämna honom i Kusmark för natten...

Det kommer nog att kännas jättekonstigt i morgon bitti, utan sonen som drar upp en ur sömnen. Jag hoppas att jag ändå kan koppla av, sova ut som man ofta önskar att man kunde, att jag inte behöver vara så bakis (fast jag kör lite lugnare med folkisar ikväll) och att Seth sköter sig hos farfars!

Grillen är redo när vi pussat hej då till Seth, och efter maten har Anna lovat att filma lite av körsången i Kåge! Hoppas vi sjunger fint ikväll då vi ska hälsa våren välkommen igen! Och det gör vi ju idag gladeligen!

Senare ikväll går vi kanske till den stora Majbrasan vid Ersmarkskolan, spelar lite kubb, sjunger lite till, pratar en massa och har kul! Och hela tiden ska jag väl undra vad Seth har för sig, om han sover gott och om han tänker på oss...
                                                                                                                                                                          
Lillgubben..!

Kommentarer

Postat av: Nea.

Publicerad 2008-04-30 14:31:06

Tack. Beslutsångest. -.-

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-05-01 13:45:06

Nu är tävlingen igång på min blogg! You got som serious röstning to do.

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-05-01 14:36:12

Hahahahaa, vilka höga tankar du har om oss! Jag menade altangolvet som ligger på gräsmattan :-D. Du kanske kom ihåg det? Lite som plockepinn...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela