Frida & Seth

Min finaste lille kille!

Publicerad 2008-04-07 19:36:40 i Frida W,

                       image1023

Han är så söt när han sover... När man smyger in på hans rum på kvällen vet man inte var och hur man ska hitta honom sovande i sängen! Kanske lite snarkande på knä, med rumpan i vädret och huvudet på kudden, munnen lite halvöppen - då blir man bara så varm i mammahjärtat och ler i mörkret!

Han är så gullig när han petar med sina småfingrar på ett litet, litet, litet skräp på golvet, som han vill ha tag i, när han flärpar med ett spelkort i munnen och då han tar tag i byxbenet mitt och vill komma upp i famnen!

Hans lilla nakna bebisrumpa är så fin, när han hinner krypa iväg när man ska byta hans blöja! Fötterna är så kittliga när man pussar under hans lilla fotsula! Ögonen är blå som sin pappas - de har den vackraste blåfärg som min syrra nånsin sett!

Han är så söt när han skrattar med hela ansiktet, det värmer så härligt i magen när han säger "mamma" och det är så himla mysigt när han ger mig pussar på kinderna - med helt öppen, blöt mun!

                                          Åh, vad mycket kärlek!

                                                 I love you, baby!

Kommentarer

Postat av: Elusen

Publicerad 2008-04-07 20:02:29

Han är så fin din lille kille=)Han kanske ska bli fotbollsmålvakt när han blir stor.

Är just det att snart rullar allt bara på och det kommer inte bli roligare för det. För jag måste hitta ngt jag mår riktigt bra av. Som jag kan njuta av helt och hållet. Känner sällan "åh vad kul det där var". Mest, fan nu blev det fel och varför sa jag si och inte så osv. Vill bara veta vad jag vill. Vad tycker jag är roligt egentligen? Jag har ingen aning längre för jag får inte många ahaupplevelser precis. Är i värsta mellanläget med vänner oxå. De man alltid har varit med glider alltmer iväg och det är katastrof för mig som måste omge mig med folk för jag tycker ju om dem men jag vet inte alltid vad jag ska säga till dem ens. Då är det ju inte s bra kanske. Det är sånt som bara ska rulla på. Man ska inte behöva tänka på vad man säger när man är med sina vänner

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-04-07 20:55:02

Det är så jobbigt med den där mammastressen som en barnlös aldrig kan förstå.
Nu var jag extra stressad också för att mamma skötte emil och hon inte kände sig så fräsch och ringde flera gånger för att berätta att hon var slut :-(.

Postat av: Elusen

Publicerad 2008-04-07 21:15:20

Jag har som alltid varit den som varit mest "vuxen" tror jag. Eller nåt sånt. Känner mig mer bekväm med dem som har börjar planerat framtiden med tex hus, barn etc än de som festar hela tiden. Samtidigt som jag själv inte har råd eller möjligheten att köpa hus själv och är inte alls redo att skaffa barn heller så jag är som ändå ute och cyklar när man pratar om sånt för man inte är tillräckligt insatt för att det ska kännas bra.

Man förstår ju att allt kommer med tiden men det är som vägen dit som är så frustrerande just för att man vet att man väntar på ngt men man vet inte vad man ska förvänta sig och tiden går ju inte direkt snabbare om man väntar på nåt.

Just nu är jag mittemellan och det största problemet är vad gör man när man är där? För det är just då man inte direkt har ngn att vända sig till heller eftersom man inte vet var man har varandra och den man tydde sig till förut kanske man inte pratar med så mycket längre och hur blir det då om man ska dra upp nå jobbigt nu? För man känner ju knappt varandra längre eftersom man aldrig ses, eller pratar. Vet att det är några av stalltjejerna som läser min blogg så på så sätt får de ju veta hur jag lever och mår men jag vet inte mkt om dem för jag ve inte när och hur jag skulle få veta eftersom jag inte hänger med dem så mkt pga min arbetstider samt att jag inte vill följa med på fest VARJE helg som är likadana varje gång.
Svårt att fråga ut folk när man väl träffar dem oxå för då känner man sig som Nicke Nyfiken samtidigt som man nu inte vet vem ngn är som de pratar om annars och då känner man sig som dum och dummare.

Nä, tänk vad lätt det skulle vara om man var 10 igen

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-04-07 22:49:19

Vilket fint inlägg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela