Frida & Seth

Födelse den fjärde juli

Publicerad 2007-07-04 11:34:45 i Frida W,

Hittills inga känningar. Jo, förresten, igår när jag skulle lägga mig fick jag (lite) värkont i magen igen, men det var nog bara önsketänkande... Halva denna dagen kvar, men just för tillfället tyder inget på att det sker idag. BB-väskan följer med i bilen nu i alla fall när jag åker på kalas. Om...

En glad nyhet i alla fall är att (Shweppes) Indian Tonic Water gjorde mig helt myrfri i benen hela natten! Det var helt klart det bästa tips jag fått på länge! Det smakade skitdåligt, men man behövde bara en klunk så höll man rastlösheten borta! Jag tog en klunk varje gång jag skulle vända mig i sängen, bara för att vara på den säkra sidan, men jag menar - Halleluja!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-07-04 16:56:41

Vilket bra knep! Lova att ringa om du åker upp på förlossningen! Eller be Patrick skicka ett meddelande. Han behöver inte skriva värsta uppsatsen, han kan bara skriva "NU" eller nåt. Jag har märkt att han inte är så mycket för att fylla ut sina sms. haha!
Får du tråkigt på Måoröback så kan du väl snippa förbi Beccan. Jag är nog där från typ sju.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela