Frida & Seth

Sexton dagar kvar till jul...

Publicerad 2007-12-08 16:24:02 i Frida W,

Vi är inte i stan och ser på hockey idag... Skellefteå AIK får klara sig utan oss ett tag till... Seth vill fortfarande inte äta ur flaskan. Det blir ingen barnvakt för honom i helgen.

image591
Seth är väldigt negativt inställd till nappflaskan.

Annars är det en bra dag för min bil blev såld idag. Det är den absolut sämsta affär jag gjort hittills, men vi slipper arbeta mer på den, köpa fler delar och vi slipper ha den stående på gården.


2290:-

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-09 10:44:08

Tjena tjena mittbena. Det låter spännande med ditt uppdrag. Good luck on that one.
Jag förstår inte hur jag kan bli bakis när jag drack typ 6 st olika ciderflaskor under hela kvällen och slutade dricka vid halv tolv. Jag åt tillochmed innan jag for hem. Var hemma vid 2 inatt.. Hur kan man då må skit idag?
Lite skit mår jag iofs för jag inser att jag har STORskuld på bibblan... Det är som fan att låna kurslitteratur på bibblo för det kostar 5 kr per dag, och om man har 3 st böcker i 5 dagar över tiden så blir det en hel del pengar! Eller kanske inte för Triss-vinnare =)
Frida, när jag blir rik ska jag shoppa loss.
Fast nu måste jag gå på toa..
Shit happens

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-10 08:45:10

Tack för namnsdagsgratulationen.
När jag blir rik ska jag shoppa nya gardiner, färgpatroner till skrivarn, en ny säng, en ny lägenhet, snygg tvbänk, ny dator, nytt porslin, nya blommor, ny bil, pussel, bra vinterskor osv...
Är du med den dagen jag vinner så mycket pengar så jag kan köpa allt det här på en vecka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela