Frida & Seth

Nya möbler...

Publicerad 2007-12-03 21:14:54 i Frida W,

                         

Nu är det färdigskruvat och monterat. Tack och lov för det! Det är verkligen en av de värsta sakerna jag och Patrick gör tillsammans! Vi kan bli väldigt irriterade! Om det blir snett och över vad som är upp och om det hänger rakt, om skruvar fattas eller om det ska skruvas för många skruvar i möbeln... Till slut kan det hända att vi diskuterar vem av oss som har en skruv lös! Idag gick det ändå rätt lugnt till här hemma. Nu är det bara möbleringen i datarummet som återstår... Jag vill möblera om, men det är jag ensam om.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-03 21:18:55

oj! här går jag bara igenom alla bloggarna en sista gång för att kunna stänga av datorn i lugn och ro osså har du bloggat nytt!
Jag som nyss kommenterade på förra inlägget.

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-03 21:20:06

Vilken söt ostkrok ni har i soffan =)

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-12-03 22:28:40

JättejätteJÄTTE fina saker ni köpt!
Och Seth var skitsöt först på första bilden där han ligger i hörnet och roar sig själv medans du fotar och sedan som en liten mask i soffan :-).

Postat av: Sara

Publicerad 2007-12-03 23:51:15

Supersuperfint!

Postat av: Thesso

Publicerad 2007-12-04 10:48:18

Jag håller med om att det var fina saker!!
Vi har funderat på den rislampan som ni har i vardagsrummet men på vårat IKEA har dom felmonterat den så den hänger superlågt så det ser konsigt ut. Tur att du har en bild som jag kan visa för Christian och förhoppningsvis övertyga honom om att det är precis en sån lampa han har saknat. Hur högt över golvet hänger den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela