Frida & Seth

Gott nytt år!

Publicerad 2007-12-31 12:42:26 i Frida W,

Nu ska de sista grejerna inhandlas till pajen i afton, och Tilde ska få snusa på andra hundars efterlämningar runtom  i Kåge! Sen är det bara att vänta in timman då vi är bjudna upp till Maggan och Kent. Medans vi väntar kanske vi hinner vila en stund till, garnera förrätten, bestämma klädseln för kvällen (what to ware, what to ware..?) och fortsätta peppa Seth att krypa framåt och inte bak!
                                                              image661
                                                                      GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-12-31 13:10:37

GOTT NYTT ÅR!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-31 14:43:34

Vi ska fixa texten på din sida sen nån dag så texten blir lite större. Typ som min.
Seth hade namnsdag igår! Det var det jag skulle säga i telefon men jag glömde bort det..
Grattis Seth i efterskott!
och ett fantastisk gott Nytt ÅR! vackra, bästa Frida!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-31 15:14:47

Jajjamen, fyrverkerier tar mig till andra höjder so to speak.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-01 02:54:01

Vilken fin tröja han han =)
Nu har jag kommit hem och ska strax gå i säng. hoppas ni haft en trevlig kväll!
Vi hörs imorrn, sov gott

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-01 12:43:43

Kolla igen! Nu har jag updaterat texten också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela