Frida & Seth

Fyra dagar kvar till jul...

Publicerad 2007-12-20 19:34:30 i Frida W,

Inatt skulle vi försöka vänja av Seth att äta på natten, och det gick jättebra! Patrick fick stiga upp ett par gånger och bädda om sonen, men på det stora hela gick allt smidigt och över förväntan! Halv sju fick Seth komma upp och äta, sen gick vi ner och myste en stund, innan det var dags att sova en knapp halvtimme igen.

Själv fick jag så för första natten på snart fem månader ligga kvar i sängen alla nattens timmar. Och vilken säng sen! Vi köpte nya bäddmadrasser igår afton på möbelaffären här i Ersmark, och det är sååå härligt att sova i våran säng nu!

Tummen upp för att sova hela nätter!

Imorgon blir det kanske inhandling av julmaten! Jag tjuvstartade idag med att stödja grannbyn och handla bröd på bageriet och köpa massvis med julmust på Ica i Kåge. Det är tur att julen förknippas så mycket med just maten, som man äter inne vid köksbordet, för tittar man ut nu kan man tro att vi hoppat över ett par månader och att det redan är 2008!

Tummen ner för lite snö till jul!


Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-12-21 09:07:34

NejNej, jag hade bara satt ihop det. Idag ska jag däremot till Becca och klippa luggen :-).

Nu är det bara tre dagar kvar!!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2007-12-21 10:26:41

ooops, mitt fel, tack :)

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-12-21 15:58:31

Tjenna! Nu är Annika tillfrågad också och det ser ut som att hon nappade på förslaget. Det innebär att vi kommer att vara 5 st Orkidéer i ett kök den 30e dec (+tre små-orkidéer)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela